ZAUFAŁO NAM JUŻ PONAD 1500 WŁAŚCICIELI

Pod naszą opieką znajduje się 2500 apartamentów, mieszkań i domów.

  • Kim jest typowy Klient Mzuri Premium?

    Firmie Mzuri zaufało już ponad 1500 Właścicieli nieruchomości: zarówno osoby, które przekazują nam mieszkanie, w którym kiedyś sami mieszkali, jak i Inwestorów z portfelem kilkudziesięciu mieszkań. Zdajemy sobie jednak sprawę, że Klienci Mzuri Premium powierzają nam w zarząd wyjątkowe lokale wymagające szczególnego podejścia. Aby sprostać tym wysokim wymaganiom Mzuri Premium oferuje swoim Klientom usługi pracowników dedykowanych specjalnie do ich obsługi. Do każdego mieszkania podchodzimy indywidualnie, zawsze reprezentujemy interes Właściciela lokalu, a równocześnie staramy się w sposób zgodny z Kodeksem Etyki Mzuri traktować najemców..

  • Czym różni się usługa Mzuri Premium od standardowej usługi zarządzania najmem Mzuri?

    Usługa Mzuri Premium przeznaczona jest dla Właścicieli mieszkań i apartamentów w najbardziej prestiżowych lokalizacjach. Lokale objęte tą usługą odznaczają się wysokim standardem prac wykończeniowych oraz wyposażenia.

    Usługa Mzuri Premium została przygotowana ze szczególnym uwzględnieniem wymagań luksusowego stylu życia przyszłych najemców. Zdajemy sobie sprawę, że charakter lokali determinuje również typ potencjalnego najemcy – są to osoby, które wysoko cenią sobie komfort, elegancję i wyjątkową lokalizację wynajmowanego apartamentu. Między innymi dlatego najemcy w ramach usługi Mzuri Premium mogą oczekiwać szczególnie starannej i świadczonej na najwyższym poziomie obsługi ze strony dedykowanego przez naszą firmę opiekuna.

  • Czym oferta Mzuri Premium różni się od oferty biura pośrednictwa nieruchomości?

    Mzuri Premium zajmuje się kompleksowym zarządzaniem luksusowymi nieruchomościami na wynajem. Naszym celem jest całkowite odciążenie Właściciela od wszelkich trosk związanych z opieką nad mieszkaniem na wynajem. Nasze usługi, w przeciwieństwie do usług biur pośrednictwa, nie ograniczają się jedynie do znalezienia najemcy- wykonujemy szereg czynności związanych z przygotowaniem mieszkania do najmu oraz z obsługą najemcy i mieszkania w trakcie najmu. Naszym celem jest zbudowanie z Klientami wieloletnich relacji oraz zapewnienie stabilnych przychodów z najmu oraz spokoju ducha.

  • Jak długie jest wasze doświadczenie w najmie?

    Pierwszym mieszkaniem na wynajem zaczęliśmy opiekować się w 1998 roku. Od tego czasu zaufało nam wielu Właścicieli mieszkań i w tym momencie zarządzamy ponad 2500 lokalami! Oznacza to, że co miesiąc zdobywamy 2500 „mieszkaniomiesięcy” doświadczenia w najmie (czyli ponad 200 ”mieszkaniolat”!). Jesteśmy jedyną firmą zarządzającą nieruchomościami na wynajem w Polsce, która może się poszczycić aż tak dużym doświadczeniem!

  • W jaki sposób można ocenićpotencjał apartamentu?

    Na potencjał apartamentuskłada się wiele czynników takich jak np. jego wielkość, rozkład czy lokalizacja. Jesteśmy przekonani, że niemal każde mieszkanie można wynająć, kluczowe jednak jest takie ustalenie ceny najmu, aby oferta szybko znalazła długoterminowych najemców, a okres pustostanu był bliski zera.W przypadku mieszkań objętych usługą Mzuri Premium o potencjale apartamentu decydują przede wszystkim prestiżowa lokalizacja i jego wysoki standard. Służymy naszą wiedzą zdobytą w trakcie wielu lat zarządzania mieszkaniami na wynajem i chętnie doradzamy jak sprawić, by nieruchomość była atrakcyjna dla potencjalnych najemców. Dla każdego lokalu przejmowanego w zarządzanie wykonujemy ocenę gotowości mieszkania do wynajmu, aby potwierdzić czy spełnia ono standardy pod względem bezpieczeństwa, czystości i funkcjonalności (w koniecznych przypadkach rekomendujemy przeprowadzenie niezbędnych zmian w lokalu).

  • W jaki sposób Mzuri Premium poszukuje najemców?

    W okresie pustostanu, a nawet jeszcze przed wyprowadzką poprzedniego najemcy, zespół Mzuri Premium dokłada wszelkich starań, aby apartament został jak najszybciej wynajęty. Dostosowujemy metody poszukiwania najemcy do profilu potencjalnego najemcy. Prowadzimy aktywny marketing apartamentu przygotowując dedykowane prezentacje, które przedstawiamy firmom i instytucjom poszukującym mieszkań dla swoich pracowników, dla których szczególnie istotne są: doskonała lokalizacja i wyjątkowo komfortowe warunki mieszkaniowe. Oferuje przygotowanie wirtualnego spaceru po apartamencie oraz ogłaszamy za pośrednictwem Internetu.

  • Jak Mzuri Premium radzi sobie z najemcami, którzy nie płacą w ustalonym terminie?

    Przede wszystkim staramy się działać prewencyjnie i nie dopuścić do sytuacji, aby najemca zalegał z czynszem za najem apartamentu.Szczegółowo weryfikujemy potencjalnych najemców np. wymagamy przedstawienia zaświadczenia dotyczącego zatrudnienia i zarobków, w wybranych przypadkach sprawdzamy referencje z poprzednich najmów. Jeżeli pomimo tego zdarzą się opóźnienia w opłatach, natychmiast (już następnego dnia po upływie terminu wpłaty!) zaczyna reagować dział windykacji Mzuri, który monituje najemców (smsy, e-maile, oraz spotkania z najemcą). Bieżąca kontrola jest na tyle skuteczna, że przy zarządzaniu ponad 2500 mieszkań, nigdy nie założyliśmy sprawy w sądzie żadnemu najemcy, a zobowiązania są przez najemców regulowane najpóźniej w przeciągu miesiąca. Podkreślamy jednak, że firma działa w granicach prawa i nigdy nie dopuszczamy się nieetycznych zachowań wobec najemców.

  • Co się dzieje z moim mieszkaniem w okresie pustostanu?

    Właściciele powierzając nam mieszkanie pod opiekę oczekują aktywnych działań oraz regularnych informacji o bieżącej sytuacji. W okresie pustostanu nasi Klienci otrzymują cyklicznie informacje dotyczące ilości telefonicznych zapytań, odbytych wizyt ze strony potencjalnych najemców oraz ich opinii i uwag dotyczących lokalu. Na podstawie tych danych Opiekun Mieszkania analizuje przyczyny ograniczonego zainteresowania mieszkaniem oraz sugeruje dodatkowe możliwe działania zaradczejak np. poprawa funkcjonalności mieszkania, doposażenie apartamentu czy inne metody dotarcia do potencjalnych najemców.

  • Czym zajmuje się Mzuri Premium gdy mieszkanie jest wynajęte?

    Gdy mieszkanie jest wynajęte monitorujemy wpłaty od najemców i rozliczamy się w imieniu Właściciela z dostawcami mediów i administracją. W przypadkach opóźnień wdrażamy procesy windykacyjne. Opiekun Mieszkania regularnie sprawdza stan lokalu wykonując przeglądy okresowe po umówieniu spotkania z najemcą.Na bieżąco reagujemy na wszystkie zgłoszenia od najemców i nadzorujemy bieżące naprawy. Z wyprzedzeniem minimum jednego miesiąca weryfikujemy zamiary obecnego najemcy względem przedłużenia umowy najmu i odpowiednio wcześnie zaczynamy poszukiwania nowego najemcy.

  • Jaką mam kontrolę nad mieszkaniem powierzonym Mzuri Premium pod opiekę?

    Właściciel sprawuje pełną kontrolę poza-operacyjną. To jego nazwisko widnieje w Księdze Wieczystej jako Właściciela oraz w umowach najmu jako Wynajmującego. Wspólnie z Właścicielem w Karcie Przejęcia Lokalu (załącznik do umowy) ustalamy m.in. widełki ceny najmu, w ramach których możemy się poruszać, specjalne życzenia np. zakaz wprowadzenia do mieszkania psów i kotów oraz określenie czy Właściciel wyraża zgodę na wynajem lokalu na biuro. Bez wiedzy i zgody Właściciela nie doposażamy mieszkania, ani nie dokonujemy żadnych napraw, które wymagałyby finansowania po stronie Właściciela.

    INFORMACJE KONTAKTOWE

    Mzuri Premium
    tel: (+48) 533 813 003
    email: premium@mzuri.pl

    SPRAWDŹ OFERTĘ MZURI